Beëindiging telefonische orders

Tot nu toe bood LYNX de mogelijkheid om kosteloos telefonische orders te plaatsen. Wegens strengere wet- en regelgeving is LYNX genoodzaakt om hiermee te stoppen. Per 1 december 2020 wordt deze service beëindigd en is LYNX niet meer in staat om telefonische orders te verwerken. Middels de handelsplatformen LYNX Trading,  LYNX Basic, de LYNX Trading App kunt u eenvoudig zelfstandig orders versturen.

Uiteraard kunt u nog altijd contact met onze servicedesk opnemen. U kunt ons bijvoorbeeld contacteren zodat wij u kunnen assisteren bij het gebruik van onze handelsplatformen. Middels het programma Hulp op Afstand kunnen wij met uw scherm meekijken en waar nodig assisteren bij het plaatsen van orders.  Daarnaast bieden wij u graag de mogelijkheid om zelfstandig onze handelsplatformen onder de knie te krijgen. Hieronder vindt u daarom een aantal handige instructiepagina’s omtrent het inleggen van orders, verschillende ordertypes en bijvoorbeeld de verschillende typen geldigheidsduur voor uw order. Tot slot kunt u ook te allen tijde ons Masterclass archief bekijken waarin ons professionele handelsplatform uitgebreid wordt belicht.


Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX