Hoe kan ik een afschrift opvragen?


U kunt een afschrift van uw rekening opvragen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening. In dit afschrift vindt u een overzicht van alle mutaties die hebben plaatsgevonden op de effectenrekening over de door u geselecteerde periode.  In dit overzicht vindt u onder andere een overzicht van uw transacties, de verandering van uw cashpositie, dividenduitkeringen, stortingen en terugboekingen.


Klik hier om in te loggen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.

In het linker menu klikt u op Reports 1 en kiest u voor Statements 2.

1
2

1. Het onderstaande scherm verschijnt (het kan zijn dat u eerst nog uw rekening, zonder F, moet selecteren):

2. Kies bij Statement Type voor Default (dit is het standaard rekeningafschrift) 3.

3. Kies bij Default Statement Type voor Activity 4.

4. Bij Period 5 kunt u een periode selecteren en deze vervolgens verder specificeren bij Date 6.

5. Bij Format 7 kunt u instellen hoe het afschrift getoond wordt. U heeft, afhankelijk van de geselecteerde periode, de keuze uit HTML/Web, PDF en MS Excel. Als u het afschrift wilt opslaan of printen, kunt u het beste voor het pdf-format kiezen.

6. Tot slot kunt u bij Language 8 een taal selecteren.

7. Klik onderaan op Run Statement 9.

Het afschrift wordt nu geopend of gedownload.

3
4
5
6
7
8
9

U bent wellicht ook geïnteresseerd in

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat, e-mail of WhatsApp. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Roger van Buuren
Roger van Buuren
Service Manager