Hoe kan ik een ticket aanmaken?

In het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening kunt u een ticket aanmaken. Onderstaande instructies laten zien hoe u dit doet.

1. Klik hier om in te loggen op het administratieve gedeelte van uw LYNX rekening.

2. Klik in het menu links op uw scherm op Messages 1.

1

3. Eenmaal in uw Message Center, klikt u rechts op de button Compose 2 en vervolgens kiest u voor New Ticket 3.

 

2
3

4. Het volgende venster verschijnt:

In het tekstvak onder Write a brief summary of the issue 4 kunt u kort aangeven wat het probleem/verzoek is en klik vervolgens op Submit Question 5.

4
5

5. Het volgende venster verschijnt:

Hier kunt u een aantal velden invullen. Bovenaan kunt u aangeven in welke categorie uw vraag thuishoort. Dit kunt u middels de twee keuzemogelijkheden onder What is this issue about? 6 doen.

Onder Choose Account kunt u de rekening selecteren waarop de ticket betrekking heeft 7. Dit is van belang als u meerdere rekeningen heeft. Wanneer u één rekening heeft, dient u het rekeningnummer zonder de ”F” te selecteren. 

Vervolgens kunt u in het tekstvak onder Detailed Description of Problem/Request 8 uitgebreid in het Engels uitleggen wat het probleem of verzoek is. 

 

Als u alles heeft ingevuld, klikt u onderaan op Update 9. Uw ticket is nu verzonden.

6
7
8
9

Na het versturen van het bericht is het mogelijk dat u een antwoord ontvangt van onze backoffice. Het antwoord ontvangt u alleen in uw Message Center. U dient daarom uw Message Center in de gaten te houden. Mocht u hier nog vragen over hebben, neem gerust contact met ons op.

 

Heeft u nog vragen?

U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Direct contact opnemen

Het team van LYNX
Het team van LYNX