Tijdens de daadwerkelijke migratie van uw rekening van IBUK naar IBIE vervallen uw uitstaande orders. U kunt deze geannuleerde orders na de migratie herstellen in LYNX Basic. Let op dat dit mogelijk is tot en met 14 februari 2021. Hieronder vindt u de instructies.
Geannuleerde orders herstellen na rekeningmigratie
Klik hier om in te loggen in LYNX Basic.
Bovenin het menu vindt u de knop Portefeuille
.
1
Als u naar onder scrollt ziet u daar het kopje Geannuleerde orders vanwege de migratie van uw rekening
. Hier vindt u de orders welke u kunt herstellen door op Opnieuw inleggen te klikken. Daarna verschijnt er een orderticket. U kunt de order dan nog naar wens aanpassen of direct Verzenden .
2
3
4
U bent wellicht ook geïnteresseerd in
Heeft u nog vragen?
U kunt contact met ons opnemen per telefoon, chat of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag.

Het team van LYNX