Wij staan persoonlijk voor u klaar

Het LYNX Handelsplatform is één van de meest krachtige en uitgebreide platformen in zijn soort. Om ervoor te zorgen dat u goed op weg wordt geholpen en optimaal gebruik kunt maken van alle functies, ondersteunen wij u met ons serviceteam per telefoon, per e-mail en per chat.

Klantenservice van LYNX

Vriendelijk en deskundig

Heeft u vragen over de functionaliteiten van het handelsplatform? Of heeft u specifieke informatie nodig over orders, marginvereisten of uw platforminstellingen? Onze ervaren medewerkers zijn allemaal zelf ook beleggers en hebben een passie voor de beurs. Net als u. Bij LYNX spreekt u direct een medewerker en staat u nooit in de wacht. We beantwoorden met veel plezier en deskundigheid al uw vragen.

Sam Hollanders - VergelijkBrokers.nl - Quote

3x Beste service
volgens CASH magazine

8
,
8

Een ruime voldoende
volgens onze klanten

Anderen over LYNX

Hoge waardering door klanten

De klantenservice van LYNX heeft recent al meerdere onafhankelijke prijzen voor Beste Service gewonnen (CASH Magazine 2013, 2015 en 2016. Beleggers Belangen 2014). Daarnaast beoordelen klanten de klantenservice van LYNX gemiddeld met een 8,8. Wij danken onze klanten voor dit mooie cijfer en streven ernaar om elke klant consistent een hoog serviceniveau te bieden.

Uw directe lijn met LYNX

Via het gratis telefoonnummer 0800-2030 staan wij iedere werkdag persoonlijk voor u klaar van 8:00 tot 22:00 uur.

Persoonlijke coaching: wij ondersteunen u door één-op-één uitleg te verschaffen over de functionaliteiten van het handelsplatform. Hierbij maken wij gebruik van het programma TeamViewer, waarbij een medewerker van LYNX rechtstreeks op uw scherm meekijkt en u verdere uitleg kan geven omtrent uw vragen.

Persoonlijke coaching
ondersteuning bij software

Gratis telefoonnummer
met ruime openingstijden

Contact icon Bel gratis naar
0800 2030
Contact icon E-mail naar
info@lynx.nl
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker